Klant Contact Specialist SchadeServices

Jeroen Groeneweg

Hoe ben je bij KCD gekomen en wanneer?
Via een advertentie op Facebook, dat was ergens eind 2019.

Wat was je eerste indruk van KCD?
Een bedrijf zoals zoveel andere bedrijven maar het leek mij wel gelijk leuk om voor KCD te gaan werken.

Wat denk je nu van KCD?
Als ik kijk naar de ontwikkeling de afgelopen anderhalf jaar een prima bedrijf waar veel aandacht is voor de persoonlijke ik. Veel mogelijk, maar een kwestie van geven en nemen.

Wat vind je het leukst aan je werk bij KCD?
Het contact met de klanten, zowel de leuke als totaal niet leuke gesprekken.

Waarom is KCD meer dan een callcenter volgens jou?
Lastige vraag, ik heb geen vergelijkingsmateriaal dus daar kan ik niets over zeggen.

Wat is je leukste herinnering bij KCD?
Het contact met de collega’s die ik leerde kennen tijdens de opleiding, maar ook zeer zeker het contact met de andere collega’s zodra wij op de afdeling zelf gingen werken.

Wat vertel je over KCD aan vrienden/familie?
Waarom zou je KCD aanbevelen als werkgever?
Ik vertel over wat ik doe en voor wie ik dat doe, aanbevelen is nog niet voorgekomen.