KLANT CONTACT SPECIALIST

Naomi Wouda

Hoe ben je bij KCD gekomen en wanneer?
In de zomer van 2015 ben ik bij KCD komen werken. Een oud-klasgenoot heeft me over het bedrijf verteld. Zij werkte al bij KCD en had het erg naar haar zin.

Wat was je eerste indruk van KCD?
Mijn eerste indruk van KCD was dat er een gemoedelijke sfeer hing. Toen ik ging solliciteren wist ik niet zeker of dit type baan wel iets voor mij zou zijn. Maar er hangt zo’n gezellige sfeer dat je je meteen welkom voelt.

Wat denk je nu van KCD?
Ik had eerlijk gezegd nooit verwacht dat ik zo lang zou blijven plakken. KCD is echt een gezellig bedrijf en samenwerken met leuke collega’s is voor mij heel belangrijk.

“KCD IS ECHT EEN GEZELLIG BEDRIJF EN SAMENWERKEN MET LEUKE COLLEGA’S IS VOOR MIJ HEEL BELANGRIJK.”

Wat vind je het leukst aan je werk bij KCD?
Het leukste vind ik nu toch wel de afwisseling in werkzaamheden. Toen ik net bij KCD begon werkte ik alleen als klantadviseur in de lijn. Nu help ik niet meer alleen klanten, maar ook collega’s. Bijvoorbeeld door coachings of op de achtergrond het meten van kwaliteit.

Waarom is KCD meer dan een callcenter volgens jou?
Ik had zelf altijd een slecht beeld van callcenters. Ik dacht vooral aan mensen lastig vallen om iets te verkopen. Gelukkig is dat bij KCD helemaal niet het geval. De klanten zoeken contact met ons voor vragen, dat maakt dat het klantcontact grotendeels heel fijn is.

Wat is je leukste herinnering bij KCD?
Een specifieke herinnering heb ik niet. Wel vind ik het altijd leuk als er een feestje is of iets anders gezelligs op werk zoals een foodtruck die dan ineens voor de deur staat.

Wat vertel je over KCD aan vrienden/familie?
Dat ik voor dit type werk en de grootte van het bedrijf niet had verwacht dat er zo’n gemoedelijke sfeer zou hangen.

Waarom zou je KCD aanbevelen als werkgever?
Er zijn altijd mogelijkheden om door te groeien of bij te leren, zolang je deze zelf maar aangeeft.