Senior Klant Contact Specialist SchadeServices

Etienne Eduarda

Hoe ben je bij KCD gekomen en wanneer?
Ongeveer 3 jaar geleden zag ik een vacature op hun site en heb ik daarop gesolliciteerd.

Wat was je eerste indruk van KCD?
Mijn eerste indruk was een leuke informele werksfeer met korte lijnen. Bij mijn eerste dag maakte ik gelijk kennis met mijn teamleider en hij liet een vriendelijke en open indruk achter.

Wat denk je nu van KCD?
Er zijn wat veranderingen geweest in de laatste jaren, vooral door covid, maar desondanks wordt er op verschillende manieren gezorgd dat er altijd een gezellige sfeer is en je plezier kan hebben in je werk.

Wat vind je het leukst aan je werk bij KCD?
Het leukste is dat je elke dag iets nieuws leert en mensen blij kan maken, ook als je hun schade niet vergoed maar toch een kaartje of bloemetje kan sturen.

Waarom is KCD meer dan een callcenter volgens jou?
Je hebt niet een vastomlijnd script dat je kunt oplezen: elke schade is anders en elke verzekerde is anders. Dus je bent meestal echt bezig met verschillende personen die eigen behoeften hebben als ze een schade melden.

Wat is je leukste herinnering bij KCD?
De mancave. Een gezellige ruimte waar je even stoom kunt afblazen tijdens je pauze. We kunnen even darten of op de PS4 spelen. Er is zelfs eens een FIFA-toernooi georganiseerd. Af en toe draaien we lekkere muziek.

Wat vertel je over KCD aan vrienden/familie? Waarom zou je
KCD aanbevelen als werkgever?
Het is een leuke werkgever met een goede sfeer op de werkvloer. Ook in deze covid tijden blijven we goed samenwerken om de sfeer erin te houden.