EJW PROJECT COÖRDINATOR

Lorenzo Khoe

Hoe ben je bij KCD gekomen en wanneer?
Ik ben via een collega bij mijn vorige werkgever destijds getipt over een functie als teamleider bij KCD in Utrecht. Omdat ik in Utrecht woonde (en nog steeds woon) en zij helaas niet was aangenomen maar wel erg enthousiast was over de sfeer en locatie ben ik op gesprek gegaan.

Wat was je eerste indruk van KCD?
Warm, gezellig en heerlijk dynamisch. Dat komt omdat het pand wat wij destijds in Utrecht hadden, geen aparte aankomsthal had waardoor je gelijk binnen kwam in de kantine van het bedrijf, midden in de drukte. Laat het nou zo zijn dat tijdens mijn sollicitatie de kantine al lekker vol zat en mij gelijk kon mengen met de collega’s en wat van de sfeer kon meekrijgen.

Wat denk je nu van KCD?
Mijn eerste indruk is de indruk die ik nog steeds heb. Het is een erg gezellig informeel bedrijf waar persoonlijk contact een belangrijke leidraad is in alles wat wij doen.

Wat vind je het leukst aan je werk bij KCD?
De veelzijdigheid/dynamiek in het werk en gezelligheid van de collega’s. Ik heb verschillende functies gehad en verschillende teams mogen aansturen en dat maakt het nooit saai en altijd dynamisch. Geen dag is hetzelfde en dat maakt het juist zo aantrekkelijk/leuk.

Waarom is KCD meer dan een (contact)callcenter volgens jou?
Ik heb redelijk wat ervaring bij verschillende contactcenters en bij heel wat keukens meegekeken. Waar wij ons echt in onderscheiden is de persoonlijke benadering en ietwat informele werksfeer. Die sfeer wordt gemaakt door de mensen die bij KCD werken.

Wat is je leukste herinnering bij KCD?
In de 8 jaar tijd dat ik er nu werk zijn dat er veel geweest. Als ik er toch één moet kiezen dan is dat het jaarlijkse eindejaarsfeest (wat wij helaas dit jaar vanwege corona moesten overslaan). Het is een drukke periode waarin iedereen hard werkt om de klanten te woord te staan en juist in die tijd is het fijn dat we de tijd krijgen om met elkaar te ontspannen en stil te staan bij al het werk wat we al hebben verzet.